Ridehuskort for 1 hest for udefrakommende ryttere.

Kommer du og benytter banen på Kasernen med din hest, uden at det er i forbindelse med, at du modtager undervisning. Så skal du betale for dette.
Ridebanekort koster 300 kr. pr. måned for når du kun har 1 hest med (Når du har tilmeldt dig første gang, vil Ridebanekortet blive opkrævet automatisk hver d. 1. i måneden.

Ønsker du ikke længere, at benytte Banen skal dette meddeles skrifligt til info@nspr.dk inden næste opkrævning.

Man skal være medlem af Næstved Sportsrideklub, for at kunne benytte vores bane.

OBS!!
Når der er rideskoleundervisning og/eller privatundervisning skal der tages hensyn til dette og de har altid førsteprioritet på banen.
Ridehuset kan bruges i begrænset omfang. Dog aldrig imens Rideskoleholdende har undervisning, ej heller onsdag da der er lukket af til springundervisning hele dagen.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Ridebanekort pr. måned 1 hest | 1030
Betalingsplan